KATA2 ALUAN DARIPADA EMPUNYA BLOG

Terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke sini. Semua hasil kerja di sini adalah 100% adalah daripada air tangan Tuan Rumah...Sekiranya ada yang berminat bolehlah menghubungi Tuan Rumah yer...Sekadar memenuhi masa terluang sebagai surirumah & tuntutan Hobi, Alhamdulillah menjadi punca rezeki hendaknya....Amin....=)


Sekiranya berminat bolehlah ikuti langkah2 disebelah kanan itu okey...


TERIMA KASIH....=)


Monday, April 9, 2012

Nak kongsi manik-manik saya

Setelah 2,3 taun lamanyer terperam dlm box kasut
Taun ni dah duk dlm BOX PLASTIK ni...hehehhehe
tengkiu Pak Hencik...
tapi...rasa2 nak kena ada 2 lg Box tu laa...hehehehe
(Pak Hencik, sila bacer dgn imejin saya buat mata kelip2 laju2) hahahahahha

Ohhh...saya mmg suker manik2 saya tersusun cam gn
masa duk dlm box kasut pun tersusun cam gini gak
tapi...berapa kali dah tukar box...
Saya suker manik2 saya duk dlm bekas memasing
saya tak suka bercampur2 aduk skali
kalo tumpah! saya akan kutip dgn kasih sayang (sila muntah!)
hahahahahhaha...saya suka asing2...tak suka campur2...
Kalo nak menjahit, saya campur sikit2...
biler dah siap, saya akan asingkan balik smula...=)
yer...saya bknnyer cerewet, tapi saya pentingkan kekemasan
dan ketelitian...hehehhehehehehe...even box atau bekas2 kecik utk manik2...
Sukernyer hati saya tgk duk dlm box tu...hehehehhe



No comments:

Post a Comment

Jom Menabung...