KATA2 ALUAN DARIPADA EMPUNYA BLOG

Terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke sini. Semua hasil kerja di sini adalah 100% adalah daripada air tangan Tuan Rumah...Sekiranya ada yang berminat bolehlah menghubungi Tuan Rumah yer...Sekadar memenuhi masa terluang sebagai surirumah & tuntutan Hobi, Alhamdulillah menjadi punca rezeki hendaknya....Amin....=)


Sekiranya berminat bolehlah ikuti langkah2 disebelah kanan itu okey...


TERIMA KASIH....=)


Sunday, May 26, 2013

DAISY CRUMBLE...

sesuka hati jer nak bg nama kan...
hehehe...sbb crumble ni combine ngan bunga daisy...
jadi saya sesedap rasa bg nama DAISY CRUMBLE
panas2 br kuar dari oven...tuan dia br amek pagi tadi
seorang sahabat kepada saya...hehehe








saya terbekenan kat kain dia...cantekkkk bangat! hehehhe...boleh gitu???
asal2 tuan baju nak ikut corak baju tu...coraknya cantik...
tapi bila di beadkan ikut corak...macam xcantik...
yerrrr...saya jahit...dan tetas balik...hahahhahahaha...
saya xrajin sgt pun tapi saya bkn jenis yg cepat berpuas hati...huhuhu
jd saya mtk izin tuan baju nak buat paten lain
saya suka kain plain sbb senang nk jahit paten gape pun
Alhamdulillah tuan baju berpuas hati...hehehhe...

Tengkiu  Lieya Ateng...hehehe







No comments:

Post a Comment

Jom Menabung...