KATA2 ALUAN DARIPADA EMPUNYA BLOG

Terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke sini. Semua hasil kerja di sini adalah 100% adalah daripada air tangan Tuan Rumah...Sekiranya ada yang berminat bolehlah menghubungi Tuan Rumah yer...Sekadar memenuhi masa terluang sebagai surirumah & tuntutan Hobi, Alhamdulillah menjadi punca rezeki hendaknya....Amin....=)


Sekiranya berminat bolehlah ikuti langkah2 disebelah kanan itu okey...


TERIMA KASIH....=)


Wednesday, September 4, 2013

Highlight Bunga di Lengan Baju

Tahun ni saya xamek byk tempahan sbb sibuk duk g mari
Paka ---> Merang ---> HUSM
seminggu kena molek 2x kesana...
jd xleh nk kosentrate sgt ke membeading...:,(
Kebanyakkan dr bj yg saya bling2 milik regular kastemer saya
Pn Liyana...hehehe

Baju2 dia mahal2 tau...rege rm300 keatas!
semua sutera...huhuhu...bila la sy nk ada gak bj kain mahal...
poyo...hahaha...saya jarang sgt2 pki bj kurung...
jd...saya mmg xbuat...skrg sy lebih suka Abaya
sekali sarung jer...hahahahaha

Puas saya perah otak nk jahit patern cam gane...
kalo ikutkan masa yg xberapa ada...
mmg saya jahit simple je...
tp macam sendiri la plok xpuas hati
peram punya peram...saya decide highlight!
sayanglah kan kalo bunga kat lengan tu x menyerlah
jd saya paksa rela jd rajin...
huhuhu...highlight ni menuntut kesabaran tau...
lama.....nak boleh ke siap.

jom layan gambo sekeping 2...;)






No comments:

Post a Comment

Jom Menabung...