KATA2 ALUAN DARIPADA EMPUNYA BLOG

Terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke sini. Semua hasil kerja di sini adalah 100% adalah daripada air tangan Tuan Rumah...Sekiranya ada yang berminat bolehlah menghubungi Tuan Rumah yer...Sekadar memenuhi masa terluang sebagai surirumah & tuntutan Hobi, Alhamdulillah menjadi punca rezeki hendaknya....Amin....=)


Sekiranya berminat bolehlah ikuti langkah2 disebelah kanan itu okey...


TERIMA KASIH....=)


Sunday, October 4, 2009

JAHIT MANIK UNTUK ADIK2

Design simple2 jer untuk adik2 masa raya 2009 nih...masa maa bagi baju2 adik2 untuk dijahit manik sebab plain sangat katanya tu lagi 2 minggu nak beraya. Ditambah baju putri bertiga, adik2 seramai 4 orang...maa...aku...diselitkan untuk anak sedara sorang...maunyer rabak mata bersengkang malam2 nak menyiapkan baju2 nih semua. Tapi alhamdulillah siap...kecuali baju aku yang disiapkan lepas raya. Hehehehehe....


MOHABATIEN
Baju ini adalah milik adik yang bongsu...fanatik sangat ngan warna pink, so aku buatkan bunga berbentuk daun muhabatien + manik silang selang untuk lengan dan leher baju...
MANJALARA KASIH BERTAUT
Yang ni lak baju adik yang no.4...buat jahit silang dengan bunga manjalara kaler ungu. Awal2 lagi dah pesan masa persiapan kawen untuk adik no.3..."Along, aku kawen kang aku nok serba ungu." Hampeh engko baru form 4 dah tempah ngan aku...




MANIK TABUR
Hurm...yang nih untuk adik aku yang no.2...sedikit cerewet...so kena la jahitkan baju dia seperfect mungkin, aku buatkan manik tabur jer yang dipisahkan dengan manik silang. Gambar tak clear sebab pakai kamera tepon jer...buat masa ni memang guna kamera tepon jer sebab kamera aku baru jer innalillah...lemas kat Gambang Water Park baru2 nih. sedih....huhuhuhu...

Untuk keseluruhan...adik2 memang suker sangat ngan hasil kerja kakaknya nih...hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

Jom Menabung...